poniedziałek, 12 marca 2012

HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY - BIELENDA

Kolejny prosty zabieg do wykonania w domu. Zero filozofii. Płatki po prostu przyklejamy na oczyszczoną skórę. REWELACYJNY EFEKT!!! Polecam przed imprezą, szczególną okazją.

Spodziewałam się bardzo dobrych efektów, dobrego nawilżenia ale efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Jestem wielką fanką masek algowych z Bielendy, dlatego postanowiłam wypróbować płatki żelowe, koszt niewielki biorąc pod uwagę, że za taki sam zabieg w zakładzie kosmetycznym musiałybyśmy zapłacić kilkadziesiąt złotych. Krzywdy sobie nie wyrządzimy, bo użycie jest banalnie proste.

Płatki pochodzą z profesjonalnej serii Bielendy, dostępne tylko w specjalistycznych sklepach bądź na allegro ;)


Opis producenta:

Hydrożelowe płatki do każdego rodzaju skóry.
Dzięki ultranowoczesnej, hydrożelowej technologii, składniki aktywne penetrują do najgłębszych warstw naskórka. Efekt widoczny jest już po pierwszym zabiegu.
2 sztuki


działanie:

- silnie nawilżają,
- ujędrniają,
- wypełniają zmarszczki,
- redukują opuchliznę i cienie pod oczami. 


składniki aktywne:

- kolagen 

sposób użycia:
Zdjąć płatki z foli, umieścić pod oczami, pozostawić na skórze przez 20-30 minut. Po zdjęciu płatków, nie wchłonięty żel wmasować. Dla zwiększenia efektu nałożyć jedną z masek algowych Bielenda. 

cena: 9zł




moja opinia:

Wiem, wiem jestem młoda, dopiero 25 lat... Niestety mam suchą skórę, odwodnioną, z czym staram się walczyć. Oznacza to również, że jest wyjątkowo skłonna do powstawania zmarszczek. Delikatne zarysy już mam, do tego cienie pod oczami - a taka uroda... zmora... nie uroda...

Efekt: wygładzona i naprężona skóra, widocznie rozjaśniona, świeża, idealna! Efekt utrzymuje się do 2 dni, powoli słabnąc. Moja mama również dostała swoje płatki, była równie zachwycona co i ja, znacznie zmniejszona widoczność zmarszczek, widoczne wypełnienie bruzd, ładnie zmiękczają, nawilżają, działają kojąco. Mama miała płatki z kwasem hialuronowym.

Cud, miód, malina :) Ekspresowa poprawa kondycji skóry pod oczami, niestety efekt trwa krótko, dlatego taki "zastrzyk" można sobie zafundować raz na jakiś czas, na specjalne okazje. Wiem, że są podobne płatki innych firm, dostępne w drogeriach. Jestem bardzo ciekawa, czy efekt będzie podobny. Ceny już od 4zł.

Płatki po aplikacji, dobrze trzymają się skóry, nie odklejają, można się swobodnie poruszać. 

A Wy macie jakieś doświadczenie z płatkami pod oczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz