poniedziałek, 14 listopada 2011

KERATYNOWE SERUM DO WŁOSÓW - SILNIE REGENERUJĄCE, mazidła

Witam wszystkich! Nie mogłam się powstrzymać i już po dwóch użyciach serum zdecydowałam się na recenzję! 

Serum keratynowe do włosów - wykonałam sama, z zakupionych półproduktów w sklepie mazidla.pl

Wykonanie jest banalnie proste, potrzebne są tylko 4 składniki do jego wykonania, a nawet 3, jeżeli nie chcemy używać konserwantów ( niestety żywotność serum jest wtedy krótka)

skład serum z konserwantem: 



Wybrany hydrolat
Keratyna hydrolizowana (proteina; substancja nawilżająca)
D-pantenol 75% - witamina B5 (witamina; substancja nawilżająca)
Optiphen Plus (konserwant)


KERATYNA


Keratyna jest białkiem włóknistym naskórka i jego wytworów takich jak włosy i paznokcie. 

Jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość.  Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych.

Hydrolizat keratyny wykazuje największe powinowactwo do włosów silnie uszkodzonych i osłabionych, podczas gdy zdrowe włosy wchłaniają tylko nieznaczne jego ilości.


Poprzez wbudowywanie się cząsteczek w uszkodzone miejsca osłonek włosów powstające pod wpływem niszczących czynników chemicznych (farbowanie, trwała ondulacja), fizycznych (słońce, wiatr) i mechanicznych (czesanie, szczotkowanie), hydrolizat keratyny uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa. Dzięki takiemu działaniu, włosy ulegają wyraźnemu wzmocnieniu i w sposób zauważalny zwiększa się ich objętość, przywraca połysk i zdrowy wygląd.

Obok zdolności wypełniania ubytków w strukturze włosów, hydrolizat keratyny wykazuje również właściwości nawilżające i regulujące wilgotność. 

Właściwości kosmetyczne hydrolizatu keratyny:


*zwiększenie grubości i objętości włosów;

*wzrost elastyczności, nawilżenia i połysku włosów;

*zmniejszenie tendencji do rozszczepiania końcówek oraz lepsza rozczesywalność fryzury;

*wzrost wytrzymałości mechanicznej, sztywności oraz podatności na skręcanie i układanie włosów;

*zapewnienie włosom odpowiedniej sprężystości, elastyczności i miękkości;
*wzrost nawilżenia i elastyczności płytki paznokcia;
*wzmocnienie i utwardzenie płytki paznokciowej;
*zapobieganie łamaniu się i rozdwajaniu paznokci.

po pełną lekturę odsyłam na MAZIDŁA




MOJA OPINIA

Mijają już dwa miesiące odkąd rozpoczęłam walkę o piękne włosy, niestety w dalszym ciągu włosy są suche, łamiące się. Efekty kuracji są widoczne, jednak nie tak rewelacyjne i szybkie, jak się tego spodziewałam. Dalej wierzę w cudowną siłę olejowania i mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu osiągnę włosy z reklamy, jednak właśnie serum keratynowe przyniosło mi natychmiastowe efekty! 
Krótkie przypomnienie:  włosy są dość zniszczone, po ciągłym suszeniu i prostowaniu, długość za łopatki.

konsystencja: Serum po wykonaniu ma postać płynu, powinno się używać do tego celu buteleczki z atomizerem/psikaczem, dlatego dla mnie jest to mgiełka.

zapach: nieprzyjemny, ktoś powiedział, że przypomina mu maggi... ale to nie o to chodzi, w każdym bądź razie, jeżeli użyjecie wcześniej maski czy odżywki o silnym i ładnym zapachu, zniweluje on zapach naszego serum.

efekty: wszystko o czym napisano na mazidłach się zgadza, piękny połysk, włosy wydają się jakby grubsze, lepiej nawilżone. To są moje spostrzeżenia po dwóch użycia mgiełki/serum. Nie mogę się doczekać efektów po dłuższym stosowaniu. Jak dla mnie strzał w 10! Ratunek dla moich zniszczonych włosów.

Uwagi: Jeżeli zdecydujecie się na wykonanie takiego serum dla siebie polecam wersję z konserwantem, oszczędzicie dużo czasu, nie będąc zmuszone wykonywać serum za każdym razem. Żywotność takiego specyfiku to aż 3-4 miesiące.

Cena:  powalająco niska, oczywiście inwestujemy kupując całe buteleczki, po czym do 30ml serum używając po kilka kropli specyfiku... Składniki mają długie terminy ważności, serum można się podzielić z najbliższymi, mamą, przyjaciółką ( na pewno będą wam wdzięczne). Niektóre ze składników można wykorzystać w innych formułach, jak serum do twarzy, o którym już wkrótce napiszę na blogu!




* keratyna kosztuje niecałe 5zł za 10g

* d-pantenol to 12,30 za 30g


* wybrany hydrolat - ceny ok 10-11zł

* optiphen Plus (konserwant) - 8,97zł za 10g



KERATYNĘ RÓWNIE DOBRZE MOŻNA DODAWAĆ DO GOTOWYCH, ZAKUPIONYCH SZAMPONÓW, LUB ODŻYWEK, MASECZEK - WYSTARCZY KILKA KROPELEK.


UWAGA TO SERUM PROSTUJE WŁOSY!


Dodatkowo, serum to rozprostowało moje włosy, które są podatne do falowania, czasem nawet wyjdą loki. Teraz nie mam takiej opcji, żeby włosy tworzyły skręt... Z jednej strony fajnie, ale z drugiej nie mam już fal :( Nawet po zrobieniu koczka na jeszcze wilgotnych włosach, włoski się prostują, nie są idealnie proste, ale proste :) 


Zaobserwowałyście podobną sytuację?



Wszystkie informacje zawarte na blogu http://kroplanatury.blogspot.com/ zostały przedstawione w dobrej wierze. Przy ich uzyskiwaniu wykazana została należyta staranność. Większość informacji została zweryfikowana, jednakże ze względu na charakter serwisu część informacji nie jest weryfikowalna. Dotyczy to w szczególności spisanych przekazów ustnych oraz materiałów nadesłanych. W związku z powyższym http://kroplanatury.blogspot.com/ nie stanowi materiału źródłowego. W maksymalnym określonym przez prawo zakresie nie ponoszę odpowiedzialności za prezentowane w portalu http://kroplanatury.blogspot.com/ treści. W szczególności nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z wykorzystania do jakichkolwiek celów prezentowanych informacji.

12 komentarzy:

  1. łał, super sprawa! chyba nad tym pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze jestem w szoku! Nawet lubię swoje loczko fale, ale czasami mnie denerwuja, bo je pielęgnuje i tak dalej, a tu kiszka i czasami wyglądają jak busz :( masz może jakieś zdjęcia przed i po? Albo mogłabyś zrobić specjalnie dla mnie :D( ale jestem wymagająca :P) zdjęcie na ktorym widać jak te włosy są teraz "proste" jestem ciekawa jaki efekt dało to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze brzmi to zachecajaco....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizażownia, jest to bardzo ciekawa sugestia! Zobaczymy co się da zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam używanie tego serum? Używasz do tej pory? Jak efekty?

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się przyznać, że zaprzestałam po kilku razach, lubię jak moje włosy się lekko kręcą, jest to idealna, szybka fryzura - włosy same schną, nie niszczę ich prostownicą... Po niej moje włosy w ogóle się nie kręcą... ale dam jej niedługo znowu szansę i wtedy coś napiszę i zrobię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo właśnie planuje sobie zrobić takie serum z keratyną, ale bogatsze, bo mam suche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratyna to proteiny, one nie nawilżają a budują, możesz uzyskać przeciwny efekt do zamierzanego, jak ja :)

      Zacznij od nawilżania a keratynę dodaj z czasem jak poprawi się kondycja włosów.

      Z nawilżaczy, których jestem zadowolona to miód, dodany do maski, łyżeczka

      sok z aloesu

      d-panthenol

      gliceryna

      na moje suche włosy dobrze działa żółtko

      z powyższego serum na razie zrezygnowałam. Robię teraz mgiełki do włosów na bazie soku z aloesu z różnymi dodatkami.

      Usuń
  8. Ostatnio jest bardzo popularne prostowanie włosów metodą keratynową. Polega ono na wprasowaniu prostownicą keratyny we włosy. Sam zabieg jest kosmicznie drogi, pewnie ze względu na patent, bo keratyna sama w sobie jest z kolei śmiesznie tania ;P
    Zatem efekt prostowania włosów jest zawsze spowodowany właściwościami keratyny, która wygładza łuski włosa. Ponoć wprasowanie jej na kilka miesięcy daje efekt lustrzanej tafli włosów, idealnie prostych. A skoro Ty ich nie wprasowujesz, to keratyna nie jest tak głęboko zagnieżdżona, żeby je na stałe prostować. Właśnie się zastanawiał czy wydać z 20 zł w mazidłach na składniki na mgiełkę i paprać sie z tym czy kupić składniki do keratynowego prostowania włosów na allegro i zrobić sobie samodzelnie takie wprasowanie keratyny i po prostu mieć spokój chociaż na wakacje. Bede mogla sie zająć ochroną przed słońcem a nie odbudową ;P Mogłybyście coś doradzić? zastanawiam się nad tym od tygodni i nie mogę się zdecydować :( tez moje włosy się falują ale ostatnio mam okropne siano bo oczysciłam je z silikonów szamponem bez takowych i teraz nie nadążam z ich odbudowywaniem, kiedy zobaczyłam ich realny stan :( kusi mnie straszliwie ten zabieg, zwłaszcza że jak już przestanie po kilku miesiacach działać super prostująco to znów bede miec falowane, ale wciąż odbudowane... help me!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ps. najchętniej bym na wyprostoanych włosach keratyną robiła sobie duze loki, ale nie wiem, cyz tak sie da, skoro po koku i tak robią Ci się proste..

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego o słyszałam, widziałam na filmikach youtube od dziewczyn po zabiegu, nie ma opcji aby zakręcić włosy naturalnie. Pod warunkiem, że użyjesz mocne kosmetyki, może wtedy...

    U fryzjerki widziałam prostowanie/wygładzanie włosów na 3-4 sposoby, z lekko podkręcającymi się końcówkami, plażowe fale, lekko kręcone lub całkiem gładkie. Zabiegi pod szyldem l'oreala... może coś takiego prędzej by cię urządzało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moglabys podac konkretny przepis na to serum? (proporcje w jakich laczy sie skladniki) z gory dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń