piątek, 18 listopada 2011

Recenzja dermo-kremu Sensilis Glacier Essence

INFORMACJA Z ETYKIETY:

krem głęboko nawilżający do cery suchej i bardzo suchej 50 ml
Zabieg przyciąga, dynamizuje, zatrzymuje wodę w naskórku zapewniając doskonałe nawilżenie skóry przez 24 godziny. Krystalicznie czysta woda z lodowca bogata w sole mineralne i oligoelementy, zapewnia nadzwyczajną witalność. Zawartość ekstraktu z białego i niebieskiego lotsu zapewnia silne działanie odczulające nawet dla najbardziej wrażliwej skóry.

Poj. 50 ml.

cena79.98




KONSYSTENCJA: zdecydowanie bardziej żelowa, niż kremowa, lekki, bardzo dobrze się wchłania, pozostawia jedwabisty film

ZAPACH: cudowny zapach, taki troszkę perfumowy, nie umiem go inaczej opisać, czuję go jeszcze przez kilka godzin po nałożeniu - tylko momentami, bardzo orzeźwiający - co daje duży plus i wyzwala uśmiech na mojej twarzy

OPAKOWANIE: bardzo eleganckie, ma idealne proporcje, czarna zakrętka, słoiczek bezbarwny, zawartość widoczna jakby przez mgłę, co bardzo nawiązuje do zawartości w składzie kremu - woda z lodowca. Często brałam go na wyjazdy, jest stabilny - nie odkręca się. Wysoka jakość!

MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA: krem bardzo dobrze nawilża (mam suchą, odwodnioną skórę twarzy), po nałożeniu długo utrzymuje się efekt chłodzenia i świeżości, co daje dużą ulgę mojej skórze przy obecnym czasie grzewczym, tym samym będzie świetny na lato! Po pierwszym użyciu nie mogłam uwierzyć własnym oczom i dłoniom, niesamowicie wygładził moją buzię, cały czas jej dotykałam. Efekt półmatu, z lekkim zdrowym połyskiem - czyli tak jak lubię. Bardzo dobry pod makijaż.

Producent obiecuje, że poziom nawilżenia mojej skóry poprawi się o 70%, faktycznie jej stan jest lepszy ale nie idealny, czasami muszę dokładać drugą warstwę. Gdyby nie ta cena, na pewno kupiłabym następny słoiczek! Jest jeden z kosmetyków, który wygrałam :) Szczęście podwójne, bo informacje o wygranej dostałam w dniu urodzin :D

Wszystkie informacje zawarte na blogu http://kroplanatury.blogspot.com/ zostały przedstawione w dobrej wierze. Przy ich uzyskiwaniu wykazana została należyta staranność. Większość informacji została zweryfikowana, jednakże ze względu na charakter serwisu część informacji nie jest weryfikowalna. Dotyczy to w szczególności spisanych przekazów ustnych oraz materiałów nadesłanych. W związku z powyższym http://kroplanatury.blogspot.com/ nie stanowi materiału źródłowego. W maksymalnym określonym przez prawo zakresie nie ponoszę odpowiedzialności za prezentowane w portalu http://kroplanatury.blogspot.com/ treści. W szczególności nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z wykorzystania do jakichkolwiek celów prezentowanych informacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz