czwartek, 19 kwietnia 2012

Przyleciały moje cuda z Korei! Jupi :)

Szaleństwa na bb kremy trwa!

Niedawno dostałam kilka próbek bb kremów dzięki uprzejmości jednej z Wizażanek. Jestem w trakcie testów 6 z nich, szykuję notkę z recenzją, jak spisały się na mojej cerze oraz swatchami. W międzyczasie postanowiłam zamówić korektory pod oczy, zachwalane przez blogerki, mają dobre krycie i funkcje pielęgnujące.

Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka! Jupi, wreszcie zacznę testowć :) Wkrótce zamieszczę recenzję moich cudów albo i nie cudów, wszystko się okaże w trakcie :D Paczka szła dokładnie tydzień, z Korei! Bardzo szybko.
Zamówienie złożyłam na eBay, u sprzedawcy ideaseller_kr, miał przystępne ceny, bardzo dobre opinie i wszystko czego potrzebowałam. Dostałam gratisy, trzy maski do twarzy Mung Bean Essence Mask Sheet, cieszę się ogromnie ponieważ chciałam je wypróbować. Jakiekolwiek z sheet mask, coś innego, czego nie dostaniemy na polskim rynku. Mung to chyba grzybkowe... :) Oraz próbkę bb cream od Skinfooda. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, paczka została wysłana natychmiastowo po wpłacie (PayPal), leciała tydzień, dostałam gratisy. Super!

Generalnie wysyłka jest darmowa, wliczona w cenę każdego produktu.  Jeżeli zdecydujecie się na zakupu koreańskich kosmetyków z ebay polecam, a wręcz namawiam na wybranie paczki rejestrowanej. U sprzedawcy ideaseller_kr robimy jednorazową dopłatę 2$, niezależnie od ilości  produktów, przy jednym, łącznym zamówieniu. Na aukcji mamy informację o gratisach, które są dodawane przy jednorazowym zamówieniu min 3 produktów, jest to albo plasterek na wągry bądź maska sheet. Ja dostałam aż trzy maski :)

Moje zamówienie składało się z:




Koszty z przeliczeniem na dolary z tabelek PayPal, z dopłatą przesyłki 2$ = 14,69$ = 81,31zł
Przewidziane koszty i przeliczone przez ebay na złotówki to 78,76zł, różnica niecałych 3zł ;)

eBay rozbił to na dwie części, paczka przyszła jako jedna :)

Exchange rate:
1 Polish Zloty = 0,303667 U.S. Dollars

dwa korektory

Total amount:
-$18,65 USD
Fee amount:
$0,00 USD
Net amount:
-$18,65 USD (equals -61,42 PLN)

plasterki + dopłata

Total amount:
-$6,04 USD
Fee amount:
$0,00 USD
Net amount:
-$6,04 USD (equals -19,89 PLN)



Nie mogę się doczekać testów, zmykam oglądać nowe nabytki, trzymajcie się ciepło :)

2 komentarze:

  1. uwielbiam paczuszki z Korei:-)
    a korektor mam i jest rewelacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz czy plasterki sa fajne,
    kiedys sprobowalam, efektu nie bylo i od tamtej pory nie moge sie przekonac..

    OdpowiedzUsuń