środa, 18 kwietnia 2012

Joppa Minerals - Coffe Lip Balm = wielki zawód

Joppa Minerals to kolejna amerykańska marka produkująca kosmetyki mineralne, zarówno te kolorowe jak i pielęgnacyjne. Wcześniej pisałam o kremie pod oczy, z którego byłam bardzo zadowolona ( Perfection Eye Cream ). 

W zamówieniu znalazła się również próbka Green Tea Lotion - świetna lekka formuła, szybko się wchłania i pozostawia nawilżoną skórę na długie godziny, energetyzujący zapach. klik na stronę

skład:
Green Tea & Tea Tree Lotion INGREDIENTS: Distilled water), Aloe Barbadensis (Aloe), Vitis Vinifera (Grapeseed Oil), Cocos Nucifera (Coconut Oil), Oenothera Biennis (Evening Primrose Oil), Tea Tree Oil, Green Tea Extract, Stearic Acid, Emulsifying Wax NF, Vegetable Glycerin USP, Orange & Lemon Essential Oils, Sodium Hydroxymethylglycinate, Phenoxyethanol and Caprylyl Glycol

koszt: 18$
Chętnie zamówiłabym te dwa produkty, niestety powstrzymuje mnie wysoka cena plus koszty wysyłki. Drugą sprawą jest cała lista osób niezadowolonych z ostatnich zakupów, narzekania dotyczą czasu realizacji zamówień, które trwają po kilka tygodni, bądź paczki nie docierają wcale. Dlatego jeżeli decydujecie się na zakupy w sklepach zagranicznych zawsze wybierajcie paczkę rejestrowaną, warto dopłacić kilka dolarów i mieć pewność oraz dowód zakupu. W Polsce jest to paczka polecona. Jedynie wtedy możemy składać reklamacje.

Dobrze już piszę, dlaczego się zawiodłam na Joppie :)

Zamówiłam również próbkę podkładu Soft Coverage Med Light 1 

Jak dla mnie zbyt proszkowa konsystencja, która zupełnie nie stapia się ze skórą, efekt proszku jest widoczny cały czas, nawet po kilku godzinach nie stapia się z sebum. Tragedia... Zdecydowanie nie polecam osobom z suchą skórą, podkreśli wszystkie suche skórki.  W tej kwestii wygrywa kremowa Lucy Minerals :)


Pierwsze ALE. Drugie ALE to szminka pielęgnacyjna Coffe Butter Lip Balm, zamiast pielęgnować totanie wysuszyła na wiór moje usta. 


Coffe Butter Lip Balm


skład:
Coffee Butter, Cocoa Butter, Shea Butter, Mango Butter, Bees Wax, Macadamia Nut Oil, Vanilla Essential Oil, Vit. E, and Grapefruit Seed Extract.

koszt: 3,5$


Dawałem jej kilka prób, za każdym razem to samo... Wielka szkoda, ponieważ wiązałam z nią duże nadzieje. Naturalny kosmetyk, świetny skład, bardzo wygodna aplikacja w postaci wykręcanego sztyftu. Winę chciałam zwalić na uczulenie, stwierdziłam, że prawdopodobnie moja skóra nie toleruje jednego ze składników. Dałam ją mojemu TŻ  na testy. Niestety to samo, balsam zamiast pielęgnować dramatycznie wysuszył i jego usta. "Czarodziejski" sztyft do ust ląduje w koszu!

Co mnie zachęciło do jej zakupu:

  • Coffe butter w składzie - tak jak się tego spodziewałam pomadka ma niesamowity zapach kawy, bardzo naturalny
  • naturalny skład
  • wygodna aplikacja - wykręcany sztyft
Coffe Lip Balm ma dużo pozytywnych opinii w internecie, na Wizażu dlatego śmiem twierdzić, że dostałam przeterminowaną szminkę. Jak wiadomo kawa niweluje i neutralizuje nieprzyjemne zapachy ( nieprzyjemny zapach w lodówce - włóż ziarenka kawy, na stoiskach z perfumami wspomagamy się również aromatycznymi ziarenkami) dlatego w tej szmince ewentualny zapach jest niewyczuwalny. Na opakowaniu nie znalazłam żadnej informacji, bądź kodu z datą ważności. Nie pamiętam jak była zapakowana na samym początku, być może gdzieś na zabezpieczającej folii była data. Nie przypominam sobie takiego faktu.

Wielka szkoda, zniechęciłam się bardzo co do Joppa Minerals, trudny zasięg, bubel a nie szminka pielęgnująca, niepokojące sygnały od internautek... Raczej nie zdecyduje się na ponowne zakupy.

PS. Dodatkowy minus, zamawiają próbki płacimy za nie i to dość sporo 2,5$, produkt otrzymujemy w mini słoiczku, jakim moim zdziwieniem była pojemność, zaledwie ich połowa...

A Wy próbowałyście ich kosmetyków? Byłyście zadowolone?

1 komentarz:

  1. Kurcze, mam ten balsam do ust i jestem bardzo zadowolona. Genialnie wrecz nawilza i utrzymuje moje usta w swietnej kondycji. Szkoda ze sie rozczarwoalas:/

    OdpowiedzUsuń