środa, 4 kwietnia 2012

Mój ulubiony peeling naturalny :) czyli Kawa vs cellulit

Wspominałam już wcześniej o tym złotym składniku, są to fusy mielonej kawy. Jestem niepoprawnym kawoszem, szafka się nie domyka. Co rusz przynoszę nowe smaki, przywożę z podróży nowe zdobycze. Parzę prosto bo w kafeterce/kawiarce tej włoskiej, którą można dostać już od 15-20zł :)

jak przechowywać fusy
Fusy ze zużytej kawy składam do pojemniczka, który jest cały czas otwarty ( wentylacja, fusy schną - jak zamkniesz, prawdopodobnie na drugi dzień znajdziesz pleśń :P). Pod prysznic zawsze zabieram owy pojemnik z kawą, na dłoń nakładam żel pod prysznic, do tego dosypuję troszkę fusów, mieszam i nakładam na wybraną partię ciała. Wykonuję masaż. Ot tyle :) 
ps. takie fusy ponoć dobrze wpływają na kwiatki, dosypuję również do doniczek.

Bałagan, tak jest... Kawa pryska wszędzie, dlatego należy zaraz po prysznicu dobrze spłukać pozostałości, gdyż pozostawione mogą barwić - uwaga na zasłonki prysznicowe! Mocnym strumieniem szybko wypłuczemy ziarenka, dla mnie to nie jest problem :)

fusy+ żel pod prysznic
Ulubiony zestaw: fusy + żel i peeling pod prysznic z Alverde z dodatkiem masła karite i makadamia, z tej samej serii co wcześniej opisane masełko. Nie lubiłam tego żelu-peelingu solo ponieważ w ogóle się nie pienił, a drobinki które zawierał to może 1:100... czyli wcale, może masował ale nie peelingował, dodatkowo są to mięciutkie kuleczki. Duet jest super, żel ten nawilża, jest delikatny a kawa peelinguje. Super! Alverde jest dostępny tylko w sieci DM czyli Niemcy, Austria.... ale jestem pewna, że znajdziecie odpowiednik w Rossmanie z Alterry. Jak moje cudo się skończy, sama poszukam i chętnie doniosę.

Duet uważam za fajny naturalny peeling, połączony z recyklingiem ;) Polecam wypróbować. Jeżeli nie pijecie kawy parzonej, pomyślcie o najtańszej mielonej kawie dostępnej w sieciówkach. Czytałam, że dziewczyny tak robią.

Kawa vs cellulit

Kawa jest naszym sprzymierzeńcem w walce z cellulitem!

kilka faktów:

  • kawa na cellulitis używana jest jako składnik większości kosmetyków ujędrniających
  • ekstrakt z kawy rozszerza naczynia krwionośne, a jej działanie obejmuje rozkład komórek tłuszczowych, dlatego aktywnie może walczyć z nierówną powierzchnią skóry. 


inne skomplikowane przepisy na kawową walkę z cellulitem: http://www.cellulit.ovh.org/Cellulit-domowe-sposoby/peeling-kawowy.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz