środa, 24 sierpnia 2011

wypryski

Znane i sprawdzone metody na pryszcze.

SPOSÓB NA:

świeże krosty: olejek z drzewa herbacianego - koszt ok 8zł w aptece.

Niewielką ilość, dosłownie kropelką smarujemy zmiany. Preparat ma dość silny zapach, po kilku minutach znika. U niektórych osób, szczególnie wrażliwych stosowany bezpośrednio na skórę może spowodować zmiany alergiczne lub podrażnienia.

właściwości: silne działanie przeciwbakteryjne, przeciwwirusowe, antygrzybiczne.


moje obserwacje:  zawsze smaruję nim nowo powstające gule, szybko je zmniejsza, niweluje, pomaga w gojeniu. Jest to mój pierwszy i na razie jedyny specyfik naturalny na  szybką reakcję  tzw. S.O.S.  U mnie nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna, co wrażliwszym zalecam ostrożność. Olejek ma dość ostry zapach, który po pewnym czasie, kilku minut wietrzeje. Nie zabarwia skóry.


gojenie: okłady z białka jaja kurzego lub z błony, która zostaje na skorupce.

Odrywamy kawałeczki błony i przyklejamy na zmiany skórne lub smarujemy niewielką ilością białka.

właściwości: ściągające i oczyszczające, wzmacnia biologiczną odnowę

moje obserwacje:  na prawdę przyśpiesza gojenie się ranek czy wyciśniętych pryszczy, już na drugi dzień widać znaczną poprawę!

Nic prostszego! Działa, sprawdzałam. Polecam wszystkim.

zdjęcie: http://www.eliminateyouracne.com/acne-causes/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz