wtorek, 22 maja 2012

MIZON Aqua Bank WaterMax Serum

Szybka wrażeniowa recenzja z próbek azjatyckich. Próbkę dostałam przy okazji zamówienia rozbiórkowego na Wizażu. Niestety jest to jedna próbka dlatego recenzję nazwałam wrażeniową, zaledwie po 1 aplikacji. Nie jest to produkt naturalny... ale przy szale bb kremów i zamówień z Azji chciałam się z Wami podzielić wrażeniami.


Mizon Watermax Aqua  Moist Serum 

od producenta
ma za zadanie silnie nawilżać, aż do głębokich partii skóry. Ma pozostawić buzię gładką i nawilżoną na cały dzień.
Nakładamy na oczyszczoną buzię i wklepujemy aż do całkowitego wchłonięcia.




ode mnie :)

Nałożyłam na oczyszczoną twarz, pod krem bb i niestety nie podołał. Czułam ściągniętą i suchą buzię już po pierwszej godzinie. Nie wiem jak by się sprawdził po dłuższym stosowaniu.

Ma lekko mleczny, biały kolor, dość rzadką konsystencję. Zapach znajomy... nie wiem tylko skąd :)
Nie skuszę się na ten produkt, ponieważ mnie nie zachwycił, nie czułam żadnego nawilżenia, buzia, faktycznie była wygładzona. Ja potrzebuję coś mocniejszego :)

pozdrawiam Was! buziaki,
kroplanatury


ps. leci do mnie kolejna paczka z Korei :D =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz