piątek, 28 października 2011

OLEJOWANIE WŁOSÓW

Kilka uwag o których wcześniej zapomniałam.
Właśnie jestem po olejowym zabiegu, rano nałożyłam na włosy olej rycynowy, po ok 8h umyłam włosy. Do tego celu użyłam szampon Joanna, Z  Apteczki Babuni, Szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania.

Nie zrażaj się!
Włosy są niezmiernie szorstkie i splątane, jednak nie zniechęca mnie to. Osuszyłam włosy delikatnie ręcznikiem, bez tarcia ( to łamie włosy), wycisnęłam je lekko, a ręcznik wchłoną nadmiar wody. Nałożyłam maskę Gliss Kur Intensive Repair o której wcześniej wspominałam. Maska wygładziła włosy, już przy spłukiwaniu włosy były gładkie i rozplątane. Nie wolno wcześniej nawet próbować rozczesywać włosów! Dopiero po spłukaniu maski. 

Dlaczego tak się dzieje???

Olejek rycynowy jak i ww. szampon nie zawierają sylikonów, a moje włosy są dość zniszczone, dlatego dopiero maska pomogła mi się rozprawić z włosami.

Dlaczego więc używam olejku i szamponu ziołowego?

Ponieważ wierzę w ich działanie długofalowe. Oczekuję, że po kilku miesiącach będę mogła powiedzieć, tak, polecam wszystkim tą metodę!



Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania.

Joanna stworzyła produkty wzmacniające oparte o składniki naturalne: skrzyp i rozmaryn, aby optymalnie pielęgnować włosy cienkie, delikatne, ze skłonnością do wypadania. Zmniejszają one przetłuszczanie się włosów, mają działanie wzmacniające i antybakteryjne oraz zapobiegają ich wypadaniu. Dodatkowo korzystnie wpływają na proces wzrostu włosów. W rezultacie włosy stają się mocniejsze i zdrowsze, a skóra głowy zyskuje tak ważne prawidłowe ukrwienie.





Wszystkie informacje zawarte na blogu http://kroplanatury.blogspot.com/ zostały przedstawione w dobrej wierze. Przy ich uzyskiwaniu wykazana została należyta staranność. Większość informacji została zweryfikowana, jednakże ze względu na charakter serwisu część informacji nie jest weryfikowalna. Dotyczy to w szczególności spisanych przekazów ustnych oraz materiałów nadesłanych. W związku z powyższym http://kroplanatury.blogspot.com/ nie stanowi materiału źródłowego. W maksymalnym określonym przez prawo zakresie nie ponoszę odpowiedzialności za prezentowane w portalu http://kroplanatury.blogspot.com/ treści. W szczególności nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z wykorzystania do jakichkolwiek celów prezentowanych informacji.

2 komentarze:

  1. bardzo lubię kosmetyki Joanny do włosów, szczególnie szampon rzepa i odżywki bez spłukiwania :P seria apteczka babuni również się mi sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadzam się, Joanna to całkiem przyzwoita firma, i to polska! Uważam, że trzeba wspierać rodzime firmy. Teraz mam od groma kosmetyków Joanna do pielęgnacji włosów, oprócz tych wymienionych wyżej mam całą serię jedwabną, którą wygrałam w konkursie. Na razie testuję, wkrótce recenzje.

    OdpowiedzUsuń