poniedziałek, 31 października 2011

porównianie baz pod cienie - Inglot vs. Artdeco

Inglot - NIE!!! ; ArtDeco - TAK!!!

INGLOT:

Odradzam, szczerze. Nie kupujcie. Uwielbiam ich cienie, dlatego miałam nadzieję, że z bazą będzie idealny duet. Kosmetyk kompletnie nie spełnia swojego zadania. Mam wrażenie, że cienie szybciej się rolują z bazą niż bez! Tragedia, bubel! Moja pierwsza baza, wyrzucone pieniądze. Już lepiej się sprawdza zwykły podkład i na to sypki puder i dopiero cienie. Stary i dobry sposób.

Po tygodniowym stosowaniu wysuszył mi powieki, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Zaznaczam, że bazę kupiłam w sklepie Inglota. Szkoda.
Natomiast z tej firmy polecam cienie i róże. Nie mam im nic do zarzucenia.


ARTDECO:

Zawiedziona efektem, wyżaliłam się koleżance. Ona poleciła mi bazę Artdeco i to był strzał w dziesiątkę!
Cienie utrzymują się na powiece cały dzień, zawsze miałam problem i kosmetyki odkładały mi się w zgięciach, teraz mnie to nie dotyczy! Jestem zachwycona, mam pewność, że makijaż utrzyma się całą noc! 
Kosmetyk ma konsystencję kremową, z drobinkami rozświetlającymi. Jest delikatnie klejący, dlatego polecam nakładać go poprzez wklepywanie. Nie zamienię na żaden inny. Dostępny w Sephorze i Dauglasie, za dość wysoką cenę 36zł, mi udało się go kupić na promocji w sklepie internetowym za 22zł. Wszystkim serdecznie polecam. Nadaję się jako baza pod cienie mineralne.



Wszystkie informacje zawarte na blogu http://kroplanatury.blogspot.com/ zostały przedstawione w dobrej wierze. Przy ich uzyskiwaniu wykazana została należyta staranność. Większość informacji została zweryfikowana, jednakże ze względu na charakter serwisu część informacji nie jest weryfikowalna. Dotyczy to w szczególności spisanych przekazów ustnych oraz materiałów nadesłanych. W związku z powyższym http://kroplanatury.blogspot.com/ nie stanowi materiału źródłowego. W maksymalnym określonym przez prawo zakresie nie ponoszę odpowiedzialności za prezentowane w portalu http://kroplanatury.blogspot.com/ treści. W szczególności nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z wykorzystania do jakichkolwiek celów prezentowanych informacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz